Poser

Hittade dom här bilderna i mitt arkiv...




Dom är fotade på ett ställe som heter The Studio i Stockholm. Man blir sminkad och fixad gratis, sen tar dom bilder på en i en studio. Sen får man köpa bilderna man gillar svindyrt.

När jag gick dit tänkte jag, AHH, man behöver ju inte köpa något. En kul grej bara. När man får se bilderna på sig själv blir det helt plötsligt svårt att gå därifrån utan minsta lilla bildbevis. Nacissisten i en själv slår bakut och GILLART! Jag fick två bilder av min mamma och så köpte jag en. Tydligen så köper de flesta människor kring 10-20 (!!!) bilder! Vad tusan ska man med 20 poserbilder på sig själv till?

Inte vet jag... Jag har tre. Dom kan jag titta på när jag blir gammal och rynkig... dom kan jag visa upp för barnbarnen... Man måste ju bli fotad i en studio någon gång i livet tycker jag. Trist om det närmsta man kommit till en photo session var *lägg händerna i knät och le* skolfoto i mellanstadiet.

Mer glam i vardagen!

Kommentarer
Postat av: anna

skitfina!

jag har ju fotografer överallt i släkten, men studio har jag aldrig poserat i. NÅGOT FÖR BIRÖMMELSEN!

2009-12-04 @ 00:08:09
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0