Snö!

Jäklar vad det snöar. Det har ju inte slutat snöa sen igår kväll!




Hoppas hoppas hoppas att vi kan få en vit jul i år!

Jahapp, imorse var jag så trött så trött men släpade mig upp ur sängen ändå. Skola! När jag så, väldigt snöig och blöt, börjar närma mig skolan kommer jag på en sak... Det är tisdag. Igår var det måndag. Tisdagar är den enda dagen i veckan som vi börjar sent, 13.15 för att vara exakt. MEN ÅÅHHH!

Jaja, jag satt och bubblade med några andra som kommit förgäves och sen gick jag hem igen. Så var det med det.

Kommentarer
Postat av: malin

jag gjorde också samma misstag. men jag hade turen att jag tittade på schemat efter att jag stigit upp så det vara bara att krypa till kojs igen.

2009-12-15 @ 11:35:22
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0