Tillbaka i Eskilstuna

Suss på tåget och frukost tillsammans med Helena startade upp dagen.

Föreläsningen var trevlig och vi fick sluta lite tidigare och det var ju förstås också trevligt.

Jag var duktig och tvättade en massa när jag kom hem från skolan. Tog en tupplur. Tyvärr var jag mindre effektiv med skolarbetet så det får jag sitta och traggla med nu.

Imorgon ska vi ha en kort show på Lokomotivet här i Eskilstuna. Det är Eskiltuna friidrott som har något slags event. Det kommer komma mycket folk!

Blä, nu måste jag rita en massa jäkla skisser så att det verkar som att jag i alla fall är lite engagerad imorgon på vår skissredovisning... suck... jag vill titta på chick flicks och äta chips....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0