Från mat till mat

Jo, jag vet att det är mycket mat på min blogg. Det är ju så härligt. I en enformig vardag är det ju måltiderna som blir den förgyllande variationen. Efter dagens gruppdiskussion där vi pratade om våra analyser, jorå tack det gick bra, kände jag att det krävdes en härlig fika eller lunch eller något.


Vi hamnade på Tingsgården. Åh wow vilka sallader dom har där. Inget fjösigt billigt äckligt utan MYCKET av allt (jag var allt bra sugen på att äta morotskaka till lunch, på Tingsgården har den ett Kaknästorn till glasyr dessutom... men jag besinnade mig). Stina, Malin och jag kände att vi knappt hunnit göra något annat än att samba och gå i skolan. Det behövdes ett litet break. Så lunchen varade i tre timmar och nu är det dags att äta igen så att jag orkar träna ikväll.

Det kan vara ett gissel det här med mat. Det är ju så gott men det tar så mycket tid. Planera, köpa och laga och sen om igen. Det är tur att jag gillar att laga mat annars vet jag inte hur det hade gått...

Kommentarer
Postat av: Sassa

Kan instämma helt på att måltiderna kan vara de förgyllande stunderna. Hoppas det inte var allt för dyrt på Tingsgården!



kramkram

2009-11-19 @ 17:03:23
Postat av: malin

jisses, satt vi i tre timmar?! det var så mysigt så jag hade kunnat beställa en sån där kaloribomb och suttit tre till :)

2009-11-19 @ 22:00:45
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0