GLÖGG såklart!

Hur KUNDE jag glömma att berätta om vårt underbara glöggfika? Vi var hemma hos Helena och åt papparkakor, chokladbollar och drack både glögg och kaffe. Det är så mysigt att fika! Jag älskar att fika! Jag är bullmormor redan nu, undrar hur det blir när jag faktiskt är en mormor på riktigt? Mina barnbarn kommer att bli tjockisar!

Efter fikat hjälpte vi till med lite pyssel inför Annas utställning (vernisage nästa fredag). Titta in på www.ikimono.se och ta del av vad denna fantastiska kreativa människa tar för sig!

 

Tillägg: Jag tog en bild på alla tjejor och Arvid också. Det är ju alltid kuligast med bilder på folk men I'm sorry asså... inte ens Arvid var söt på den bilden. Jag har lyckats knäppa av kameran i ett ögonblick då alla har munnen full med chokladboll. Ni såg ut som AUBK... Anonyma UnderBettsKlubben...

Love you guys!


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Ja, jag tvivlar inte en sekund på att du kommer bli en riktig bullmormor. Dock tror jag att barnbarnen kommer vara smala och snärtiga. De har liksom inte så mycket fettma att ärva...

2009-11-11 @ 11:25:49
Postat av: Hedde

Åh, håhå! Jisses, vad avis jag blir. Jag vill också glöggfika!

2009-11-11 @ 14:06:28
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: malin

oj vad gott det var! mindre trevligt att samba sen dock.

2009-11-11 @ 15:05:31
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anonym

håll inte på o gapa om hemsidan när den än så länge är gjord i paint ungefär:)

det var mysig gårdag. mycket bra

2009-11-11 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0