Söndag, för de e vare e

Jag har inte många finurligheter att delge er idag. Jimmie har precis åkt så nu är världen grå.

Vi åt långfrukost med tända ljus och hade det allmänt fantastiskt imorse. Sen gick vi till Tingsgården och fikade. Vi delade på en kladdkaka. Man får så galet stora bitar på det där stället. En vanlig portion för dom är som tre vanliga för alla ... vanliga.

Jimmie fick fika lite själv sen när jag sprang iväg till träningen (ihhh jag hämtade upp sista boken i Twilightsagan på Ica innan. Jag vet, jag har inte gjort något supermegaduktigt ännu, om jag funderar lite kan jag nog komma på något, i alla fall... Jag kunde inte hålla mig längre. Beställde den förra veckan PANG BOM!).

Jag fick prova min sambadräkt (!!!!). Det är helt magiskt att sätta på sig en sån. Man känner sig som någonting från en saga. Här får ni ett litet smakprov... Vill ni se resten får ni komma på showen!

 

Dom som ska dansa Lambada i par fick prova att dansa med glittervingar. Titta... Det verkade lite trassligt. Men snyggt var det!

 

Lambada in action!

Claudia och Ricardo matchade varandra perfekt! Det kommer se supersnyggt ut sen när dom får på sig resten av show-outfiten!

 

Imorgon börjar en ny kurs. Fy fAAn... Jag är inte klar med förra, jag är inte klar med den kursen som gick den här perioden förra året... Ibland är jag bra sopig. Men efter showen på fredag och arbetet i helgen kan jag börja fokusera på skolan igen, till 100% (ville säga till 200% men det finns ju inte mer än 100%, det vet väl alla...).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0