Ägg, bra för textil också?

Skit asså. Jag tappade ett ägg rakt ner på min matta. Krack och katastrofen var ett faktum. AHH, det är så jobbigt att torka upp ägg. Det bara flyttar sig och slemmar runt. Jag lyckades förstås men inte var det kul inte.

Sambaträningen blev låååååååång idag. Tre timmar höll vi på. Man känner showhetsen krypa i knutarna. Vi kommer få ha så sjukt balla kläder! Vi får låna allt från ett ställe i Stockholm och dom har helt fantastiska grejor i sina gömmor. Vi måste köpa egna skor bara, guldiga såklart. Sambakläder är så härligt tacky. Det är ju helt underbart att få klä sig så som svensk. Här bär vi folkdräkt där bär dom plajetter och string.

Jag tror att dom har roligare i Brasilien...

Kommentarer
Postat av: anna

ja nu får du chansen att inte fega ut med outfits! och en crazy rosett i håret kommer vara en enkel match efter stringtrosa i eskilstuna!

2009-10-20 @ 16:22:40
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Yasmina

Hej,

har bara en fråga till dig. Ska på maskerad på nyår och behöver låna/hyra ngn sambautstyrsel för jag ska vara utklädd till Brasilien:-) Ser i din blogg att ni hade fått låna kläder från någonstans, skulle vara jättesnällt om du kunde berätta vart?:-)



Vänligen

Yasmina

2010-12-19 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0