Buhu!

Först tittade jag på mina favoriter, Hollywoodfruarna. Åh, nu är det slut och jag vill ha MER! Maria Montazami känner sig "rädd" utan sina läppstift och la ut dom överallt i sitt liv för att inte bli "strandsatt" utan ett i närheten. Underbara människa.

Fick ett fruktansvärt sötsug, råkade baka en kladdkaka och äta hela... Tog inte ens någon bild på den. Skam... NÄÄÄÄÄÄÄ de va gott juh! Gjorde bara en liten liten en.

Jahapp, nu har jag i alla fall tittat på den där jäkla "P.S. I love you". Varför skulle jag göra det för? Jag som är världens blödigaste. Fy vilken hemsk film. USCH! Man kan ju böla sig igenom hela skiten! JO, det är en fantastisk kärlekshistoria... Men herregud! Jag fick verkligen anstränga mig för att inte börja tänka på hur det skulle vara att förlora någon på det sättet. USCH och FY! vad sorglig den var... visst den försöker ju ha en sorts hoppfull och fridfull efterklang men oj vad det känns i hjärtat.

Man måste uppskatta det man har så länge man har det och om man skulle förlora det så måste man uppskatta att man haft det! Varje dag!

Jimmie, jag älskar dig! Kom ihåg det. Alltid!

Kommentarer
Postat av: malin

ja vill man gråta skall man se den filmen.

såg ditt mess först imorse och då var det redan för sent, men hoppas ni fick en bra morning workout.

skall försöka gå på handledning idag, måste bara fixa lite skisser som man kan visa upp.

vi får höras om imorgon.

KRAM

2009-10-06 @ 10:54:22
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Jag älskar dig också. puss

2009-10-06 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0