Bussirritation the sequel

Jag fick en fråga om inlägget "Bussirrtation". Hur gick det sen? Fick tjejen tillbaka sin plats eller satt dom där idioterna bara kvar som två tjockskallar? Jo, tjejen fick en plats men killarna satt ju precis brevid henne så hon var tvungen att stå ut med deras gormiga grabbsnack hela vägen till Stockholm. Dom lät som Janne Långben på tjack. Eh ahö, ahh, ahö, så hä ba, ahö!

Jag tänker generellt rätt mycket på folk när jag åker buss. Imorse var det en man som satt i sätena över gången från mig. Vi satt absolut längst fram. Hans telefon ringde. Han pratade ett låtsasspråk, "Shaa alää, Sholololo", sa han när han svarade. Det språket vill jag lära mig. I övrigt var han rätt motbjudande. Han satt och åt något konstigt godis medans han morrade, snörvlade och grymtade fram guturala läten. Bitvis satt han och lutade sig fram åt busschauförens håll och gjorde små handviftningar som om han ville ta över för chaffisen hade ju tydligen ingen koll. Folk asså...

Nu ska jag laga lunch istället för att vara en hater... POSITIVA TANKAR

Kommentarer
Postat av: anna

hating är bra, eller, bra och bra, ibland bara sker det

2009-10-05 @ 13:04:57
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0