Halleluja!

Åh. the sky is so PRETTY! Vilken underbar dag! Vilken underbar fredag!

Gröt med jordgubbar, lyllit värre! Hade haft kanel i gröten innan jag insåg att jag hade tinat jordgubbar sen min frysfadäs igår.
Funkade bra ihop faktiskt. Man måste ju prova.
Fredag som sagt, idag blev det GLITTER, jag har paljetter på mig. SÅ jävla glassig!
Men vad är det för en tjusig tjej som ler så vänt från Photo-Bothen?


Mina vänner, idag åker jag till Sthlm. Ikväll blir det kalajs hos min kära vän Lova och imorgon blir det stor brasiliansk middag på Restaurang Viva Brasil med sambagänget. VILKEN HELG JAG HAR ATT SE FRAM EMOT.

NU, tillbaka till föreläsningen...

Kommentarer
Postat av: anna

jamen vilken fest!

själv har jag städat fram en helt ny lägenhet nästan och en jävligt bra pysselskrubb!

2009-10-02 @ 23:10:23
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0