Hej hopp hit och dit

Ytterligare en dag i hetsens tecken...

Gick upp tidigt imorse för att hinna gå till ABF och lämna biljetter till samban (dom ska sälja där) och sen vidare till skolans reception för att få stämpel på våra affischer, så att ingen plockar ner dom. Sen hade vi redovisning i infografiken. Nätverket krånglade, redovisningen blev försenad och vi skulle bli utan fikarast... hrrm... då kirrade en av våra lärare (Peter) kaffe på termos och förmiddagen var åter räddad.

Vidare på kinalunch på MING. Vi kom först! Vi såg några av våra lärare som besviket tittade in i den överfulla restaurangen, SUCKERS! Överdrivet mycket mat med glutamat och socker och sen två portioner friterad banan med glass. ASSÅ, tack Anna för att du inte kan äta vetemjöl och tack Helena för att du inte kan äta grädde. Jag och Malin hade inga som helst problem att förbarma oss över de sirapsdrypande gobitarna. Kristina var modest och åt sin men ville inte ha mer... Kan vara den där sambabikinin om en vecka som finns i baktankarna...

Sen hej och hå på bussen till sthlm. Vi skulle ha en utbildning på jobbet som var obligatorisk. Busschauffören körde som en sopa. Typ Schumachers handikappade brolla som ville gasa bromsa gasa bromsa i bilköerna in till sthlm. Trodde jag skulle kräkas.

Centralstation, fyller mig alltid med glädje när jag landat, fart och fläkt och framtidstro!

In på Sats och frysa gymkortet ett tag till!

Snabbt in på Dance och Gym shop för att köpa stadiga strumpenhausen till showen.

Möte, te macka, möte

Överfullt tåg tillbaka till sthlm. Mina närmsta medresenärer var ett gäng hjärndöda ungdomar, men det är en helt annan historia som förtjänar ett eget inlägg... Vilka diskussioner, åh min skapare... Later...

Hjärtat högst upp, stadshustornet. Där gifte sig mamma och pappa.

Snajdigt med hjärtformade ljus va? Canon, my friend!

Stockholm, min älskling!







Kommentarer
Postat av: Hedde

Vi får se till att ses i Stockholm nångång så att du får visa mig tjusningen! Tackar och bugar för den fina recensionen :P Du är väl för söt du!

2009-10-30 @ 09:55:15
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: anna

varsågod! som styvsvärmor sade:)

nu gör jag lerdocka, BÄVAR

2009-10-30 @ 12:37:23
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0