Sånt som händer

Henrik i min klass hade häromkvällen avbildat en av våra lärare på tavlan. Ett karikatyrliknande porträtt som hade en uppmaning till en annan kille i min klass. Det stod "Jobba på David, Peter ser dig". Ja han ser dig allt och oss alla andra också för den delen. Än så länge har jag väl aldrig varit med om att någon har imponerat på honom... Det roliga var i alla fall att Peter idag kom in i det klassrummet där han fortfarande finns avbildad på white boarden. Han log lite och "JaA, ha, det är likt, men jag ser inteeee riktigt ut så". Något senare kom han in och gjorde ett fyndigt inlägg till sitt alldeles egna porträtt... En glimma av humor...









Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha rååligt!

2009-10-23 @ 19:35:50
Postat av: anna

hahaha det hade ju kunnat vara VÅRA bilder, det hade blivit annan fason då och kanske relegering?

2009-10-23 @ 20:30:39
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0