Urr Burr

Det börjar bli plågsamt att gå ur duschen nu. Det är nå vajkalle på värmeagregatet i mitt hus och jag bor högst upp. Det är kallt här. Sitter med mina urtjusiga (gammla, noppiga...) Hello Kitty sockar och väntar på middagen som puttrar i ugnen. Ikväll blir det lax. Man kan ju tycka att jag borde vara van vid kalla hem. Jag är ju uppväxt i villa trots allt. Där sattes termostaten igång vid första frosten ungefär. Man fick väl ha en tröja på sig. Sen så har jag ju en pappa som går i sandaler oktober ut också. Jag är nästan lika varmblodig som honom... nästan... Lite viking i mig med.

Snart kommer mina vänner på tv. Anna "glappkäft" Anka, Maria "mums" Montazami och Agnes-Nicole "Barbie som sett sina bättre dar" Winter. Fast jag är nog mest vän med Anna och Maria, Agnes-Nicole har liksom aldrig riktigt spelat i samma liga som vi.

Puss

Kommentarer
Postat av: anna

jag trodde det var slut nu!

2009-10-13 @ 21:44:37
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0