Chill out

Hasselhoof steker runt i tv-rutan, klockan är mycket. Har precis åkt pakethållare hem från Fröslunda.
Malin var värdinna för kvällen och vi hade lika roligt som alltid. Anna får mig alltid att skvätta några droppar i mitt gapflabb. Nä, vad äckligt. Dessutom så är det så att ni alla får mig att trilla av stolen av rolighet, underbara människor! Vi saknade vår Helena dock. Vi hetsåt maten från Vietnamkök. MUMS för wokade äggnudlar! Vinet gick rakt upp i skann, jag älskar rödtjut! Glorious evening!

NATT


Kommentarer
Postat av: anna

ja det var roligt!

var ni kvar länge efter att jag gått? jag mår bra idag. inte bakis. men är det bra att äta sådär mycket? julbord

2009-10-08 @ 11:23:17
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0