Bestyr

Ojoj, jag blev så insatt i att göra mig ett stort och tydligt schema att jag 13.05 tittade på klockan och insåg, jag kan nog inte gå till skolan i rosa morgonrock och jag ska vara där om 10... WOSCH som ett skott blev jag klar och pinnade iväg.

Alla röda prickar är mina inlämningar... Ser ut som finnar, känns som finnar...


Efter skolan, spontan långfika på Smak. Hade tagit en bild på min goda kaka om det inte hade varit för att jag halvt slaktat den i min glupskhet då jag kom på att den var fotovärdig. Konversationen flödade, blev mycket om Hollywoodfruarna och gener må ni tro. Vår kontenta blev väl ungefär att om man går mot naturen får man fula barn.

Nu, middag på G. Väntar på att mitt råris ska bli klart. Det blev en liten Chili idag. Mumsigt värre.

Produktplacering! Nu tycker ni, Vad tusan är hon för snobbig student som äter Heinz bönor för 11kr när man kan äta Eldorado för 5kr? Jag kan inte med dom, blä blä! Har man smakat Heinz så finns det ingen väg tillbaka.

Kommentarer
Postat av: malin

ajaj.. borde nog pricka i ångestfyllda finnar på min kalender. dom var fler än jag trodde.

2009-09-30 @ 11:10:58
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

precis! heinz heinz. det andra går inte ner.

jag minns dom där schemana. mitt såg likadant ut precis för ett år sen!

2009-10-01 @ 00:03:22
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0