Dagen efter det som hände

Igår var det sushi och vin för hela slanten med mina tjejor. Var så himla mysigt och roligt. Det är så underbart när man verkligen får GAPFLABBA lite. Vi var hemma hos Anna, hennes äkta man var utslängd för det var "No boys allowed". Eller en man fick vara med, Arvid Mazarin, Eskilstunas egen Don Juan. Han charmade oss alla. Den hemlagade sushin blev fantastisk och var inte så svår att göra. Sen åt vi chokladbollar och tofuglass (med strössel och hemlagad chokladsås) både var för sig och tillsammans i samma skål. Vinboxen försvann i all hast och helt plötsligt var klockan två. Tack för att du tog hand om disken Anna!

Groggy...

Imorse blev det surdegssmörgåsar med basturökt kalkon och paprika till frukost. Rejält ska det vara! Ett glas havremjölk och en nektarin slank ner med. Fick världens craving efter havremjölk häromdagen. Konstig craving tycker jag. Undrar vad kroppen har brist på då?


Kommentarer
Postat av: malin

Ja groggy blev man.

Men kul var det.

Och god var sushin och chokladbollarna :)

2009-09-16 @ 12:18:05
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

fyfan vilka bra smörgåsar, alltså brödet. jag vill ha såndär rallarhalva men jag FÅR inte.

du har brist på gröt, därav havremjölk.

skitbrakväll. idag slutade jag röka, går rätt bra än sålänge, en sisådär 4-5 timmar in i gamet.

ses nästa tisdag. FULLARE!

2009-09-16 @ 14:06:32
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0