Dekadent lördag

Joru surru! Igår stassade jag och Jimmie upp oss och gick och åt kött. Riktigt härligt kött, Texas Longhorn på Fleminggatankött, det är den bästa!

Piffiga


Kött! Givetvis dippade jag mina pommes i vitlökssmöret. Det är inte ofta man äter smörklumpar och njuter...


Vi mötte syrrans fästman på bussen, han skulle vända skivor på Vassa Eggen så vi åkte dit efter maten och drog i oss en varsinn härlig Mojito, fy farao vad det är smaskigt!


Efter det blev det till att dricka massa mer och fler drinkar på Brasserie Godot. Vi mötte upp en kompis till Jimmie som heter Tobias. Han ser ut som Matt Damon. Det har jag påpekat vid ett annat och ganska så onyktert tillfälle. Well well, åk till USA och få jobb som body double. Vi slutade kvällen utanför Berns, men vi ångrade oss och hoppade in i en taxi istället. Skönt att komma hem.

Idag har jag ju då arbetat. Lång dag, massa folk. Var till ica för att handla mat nyss och jag hittade den mest underbara hyllan jag någonsin sett. Kvällen är räddad, humöret likaså. En hel vägg av ostbågepåsar som rymde, 450 GRAM. Ett halvt kilo ostluft. Jag kan ha mött min överman.


Jag köpte bara en... kanske...

Kommentarer
Postat av: anna

jamen det är ju det som är det roliga. tjänster och gentjänster is what makes the world go round round!

det här är ju bara på skoj. men ändå. folk tar livet av sig i idol av seriösitet. då är det roligt att det går bra när man bara leker:)

2009-09-28 @ 16:48:28
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Sassa

Jag hoppas allt gick bra i helgen, vi saknade dig på lektion!:)

2009-09-28 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0