Fåfängans makt!

Hej och hå! Dagen började med en promenad. Det är helt sjukt att det kan se ut som i skärgården mitt i storstan. Stockholm visade sig från sin bästa sida. Men jag såg inga underliga människor. Det var... underligt. Här i hornstull möter man alltid någon som är sin egen bästa och mest talförda vän. Anyway...



Sen åkte jag för att äta lunch och klippa mig hos min vän Linda. Det blev sushibuffé. Alla dagar är sushidagar. Jag blev toppnöjd med klippningen och färgen. Mitt hår vägrar ju ta till sig färg så det blev lite annorlunda från hur jag och Linda hade tänkt men det blev väldigt naturlig och fint. En härlig kolaton.





Dagen avslutades med att äta thaimat med min systers fästman på lilla essingen. Deras söta hund, bullterriern Bibbi fick vara kvar hemma för hon blir tokig i närheten av mat. Hon är förresten kändis i öststaterna och är en riktig diva. Jimmie var greve och bjöd oss alla. Tack, det var snällt.



Mums igen. Asiatisk mat rockar! Ge mig pengar så att jag kan åka dit! NU!

Kommentarer
Postat av: malin

håret blev jättefint!

kram

2009-09-20 @ 16:59:18
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

najs!

2009-09-21 @ 23:27:29
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0