Händelserik morgon!

Kära nån! Min morgon fick kanske inte den bästa starten. Jag begick ett misstag som jag har väntat på i säkert ett år nu om inte ännu längre. Det var så här... Jag skulle som vanligt strö lite kanel över mitt frukostäpple. Äpple och kanel funkar till nästan allt, youghurt, gröt, keso... Jag sträckte mig in i kryddskåpet och greppade kanelen, jag började strö. Men såg inte kanelen lite konstig ut? Kändes inte burken lite fel på något sätt? STARK PAPRIKA!!! Jag lyckades rädda det mesta av keson och äpplet fick jag skölja i ett durkslag. Action in the morning!



Sen skulle jag till doktorn och ta lite prover och kolla upp mitt knä som fortfarande ömmar efter min cykelvurpa. Jag hade inte varit där förut så jag gick in till första bästa reception jag såg och anmälde mig. All good. Fick följa med en läkare på stört. "Då kör vi", säger hon, "Då kör vi", säger jag. När jag kommer in till henne börjar jag ana oråd. En gynekologstol... "Jaha" säger hon "Då kan du ta av dig på underkroppen". KLÄ AV MIG? Jag ska inte på gynekologbesök replikerar jag. "Ska du inte ta cellprov?" Nä, jag ska ta blodprov... Hon trodde väl först att jag var en pryd jäkel och jag tänkte, vad tusan är det här för en konstig rutinkoll. Oj då, rätta receptionen låg visst en
trappa upp.



Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ojojoj du Madde. Sicket actionfyllt liv du verkar ha!

2009-09-16 @ 08:51:18
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha underkroppen, bra, underskattat ord!

2009-09-16 @ 14:02:34
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0