Hoppsan

Jag råkade se Twilight igen... Det är nog en utav de bästa kärlekshistorierna jag någonsin tagit del av (kanske patetiskt för vissa men jag står för det, en kärlekshistoria som höjer din puls är en bra kärlekshistoria). Den är definitivt mer steamy än Stolthet och Fördom som jag annars älskar. Jimmie gillar inte Twilight så mycket. Han tror att jag blir kär i Edward Cullen. Älskling, jag kommer alltid älska dig som du är och mest av allt i hela världen men i min fantasivärld är du en vampyr.

Men se inte bara filmen. Den ger en sån liten yttepyttedel av historien. Läs boken, tusen gånger bättre än filmen. Man blir kär! Man hamnar i trans! Läs fortsättningen också såklart, bok 2, 3 och 4! Jag var som besatt när jag läste 1, 2, 3 i våras. Bidde inte mycket sömn då. Jag suger på karamellen och har väntat sen dess på att köpa den sista boken. Den ska jag köpa som belöning när jag gjort något riktigt duktigt.

OCH FÖR GUDS SKULL LÄS DOM PÅ ENGELSKA! Om man kan läsa en bok på dess originalspråk SKA man göra det! Annars är man bara LAT! LATA LATA DUMMA FOLK SOM LÄSER DEN PÅ SVENSKA!
Ojoj, kära nån, nu måste jag nog lugna ner mig lite.

Kommentarer
Postat av: F

Boken må vara bra, för det kan jag inte uttala mig om. Och tjejen i twilight är fräsch, men förvisso är den inte ens lite bra enligt mig.

2009-09-29 @ 22:32:16
Postat av: F

Boken kanske är bra, whatever. Eftersom jag inte har läst dem kan jag inte uttala mig om huruvIDA BRA DOM ÄR.



TJEJEN i twilight äär frresch ;) Fastän DETTA är filmen inte bra.. hihi, eller den var okej för att vara dålig. kram

2009-09-29 @ 22:46:28
Postat av: Jimmie

Till alla er som inte har en toffel till pojkvän: Läs inte första boken. Än mindre 2, 3 och 4. Skulle det vara så att ni bara måste läsa DE SATANS JÄVLA BÖCKERNA SOM GJORDE ATT JAG VAR TOTALT ENSAM EN HEL SOMMAR,så kan ni väl iaf skona era pojkvänner med att läsa den svenska. Ni förstår, bägaren liksom RINNER ÖVER NÅGOT ÖVERJÄVLIGT NÄR NI VÄLJER ATT LÄSA PÅ ENGELSKA VILKET DRAR UT PÅ SKITEN YTTERLIGARE!!!



PS. Edward Cullen kan dra åt helvete.

2009-09-29 @ 23:29:08
Postat av: Madde

Han vet inte vad han pratar om, dessutom läste jag allihop på våren =)



//MADDE

2009-09-29 @ 23:42:43
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: therese p

for the record; filmen var helt asgrym. ALLA jag känner, i ALLA åldrar, älskade den.

och nu är jag nästan övertygad om att läsa böckerna =)

2009-09-30 @ 20:18:33
Postat av: anna

många chattrutor!



du är som tom cruise i vanilla sky:pleasure delayer. jag med. till stor del. tror också starkt på belöningssystem.

2009-10-01 @ 00:05:00
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0