Lång resa hem

Det blev en sen lunch idag. Typ vid fyra, vet inte vad som hände. Då var jag i alla fall sketahungrig och tryckte in det stora lasset.



Sen bar det av till en efterlängtad sambaträning. Wow vilken träning det är! Helt sjukt jobbigt men ändå helt sjukt svinkul! Vi dansade mycket afro och tränade en hel del på fina sambakombinationer.

Efter samba var det bara till å promenixa upp till stationen. Resans mål, STHLM. Ska jobba på badet hela helgen. Blev tvungen att åka via Arboga hem, det tog tid. Jävla banarbete. En vän var konduktör på tåget så jag fick ialla fall sällskap en liten bit sen var han tvungen att vissla i sin pipa, vifta med armarna och kolla biljetter... alltså göra sitt jobb.

Då blev jag så här ensam...


Köpte mig god loka och blaskig tidning att roa mig med för det får man faktiskt om man ska resa med sig själv i över en timme.


I Arboga såg alla ut som knarkare och jag såg ett riktigt ess. En sån där cool kille som lärt sig att gå lite extra svajjigt skönt hippettihoppit. YAOU DAUG! Jäklar vad han gungade och svajjade, att han inte blev yr av all sin coolhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0