Med mig själv en fredag

Jag ska på inflyttningsfest/födelsedagsfest hos min "vi-har-känt-varandra-sen-vi-låg-i-magen-vän" Helena imorgon så jag har tagit det lugnt ikväll. Var och köpte en liten present till henne men vad det var, ja det får ni allt undra. Försökte installera ett program men det gick åt helvete, rar-hit och zip-dit. Jag förstår mig inte på sånt så bra. Ska fråga någon av mina databegåvade vänner i klassen om de kan hjälpa mig. Så det slutade med att jag läste min kurslitteratur (hör och häpna!), chattade med min vän Jenny som numera är tingsnotarie på Gotland (stolthet!) och målade naglarna.



Svarta blev dom, det känns ju klassiskt rock en rolle. Det blir bra till partyoutfiten imorgon.

JAPP!!!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Nu har jag läst allt...

Ska jag kanske lägga upp den som startsida eftersom jag i alla fall måste läsa varje dag?



Puss Mammis

2009-09-12 @ 01:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0