Muy trabajo

Jo så att... Det är ju numera bevisat att jag är sämst på Photo Shop och jag har inga större ambitioner att bli så mycket bättre. Photo Shop är kul om man manipulerar bilder men att måla bilder, fy tusan. Jag saknar min tuschpenna! Det vill inte bli som jag tycker att det borde bli, dumma. Jag antar väl att vi två inte känner varandra så väl, Herr PH och jag. Goddag goddag. Vi får nog ta och bli fulla ihop det är ju först då man verkligen lär känna varandra. Det har jag hört och levt.

Nä ska väl ta och traggla vidare då. Som ni ser har jag kommit en liten bit längre än sist men det är ändå mest bara grundlager. Ai ai ai, dios mio, loco como siempre oy...


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Aiaiai, loco! Mucho jobb mit das photo butikken! Ting ting ting

2009-09-23 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0