Nästan smärtfri helg och skola...

Då var det måndag igen och jag sitter och tragglar med en extremt försenad uppgift. Den MÅSTE MÅSTE bli klar till nästa fredag annars måste jag vänta i ett år innan jag kan få betyg på den kursen. Varför skjuter jag alltid upp allting till sista minuten? Varför göra det vi kan göra idag imorgon? Carpe diem etc ect. Jag har nog carpat en massa diems genom att sitta och fika i solen med härliga klasstjejerna istället. Den här pennvässaren är vad jag sitter och jobbar på. Alla färglade streck är del av en grundskiss så dom kommer inte synas sen.



Helgen då. Jo jag var hos min kära vän i Västerås. Det blev mycket vin och sen bar det iväg ut på lokal. Dansa dansa i högklackat. Promenaden hem blev smärtsam, blåsor all over, men fin var jag. Söndagen handlade om rekreation och på eftermiddagen sambaträning som genererade fler blåsor och kramp i stjärten. Jag älskar att ha träningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0