På västfronten intet nytt

Fanns så galet mycket fina grejor!!! Herregud, förlåt att jag missbrukar ditt namn, men shit asså. Tyvärr så finns det alltför många "one piece items". En klänning, en blus, en ball byxa osv. Jag behöver en jacka som jag kan ha till ALLA mina kläder och ett par nya jeans som jag kan ha till ALLA mina kläder. Det är ungefär vad min budget tillåter. Smarta köp. Prövade ett par jeans på Monki men dom trollade bort min rumpa, ej önskvärt, platt kärringstjärt (rimmade). Sen så var och är jag på jakt efter ett par mycket speciella kängor. Jag vet exakt hur dom ska se ut men jag har inte sett dom ännu. Hittade ett par idag som var jävligt nära, ska ha dom i åtanke. I slutändan blev det i alla fall ett par tights med dragkedja och en fantastiskt god kyckligsallad till lunch (med en kick ass-cesardressing). Tack för en mysig dag Tove min vän. Nu har vi ont i fötterna. Kanske ska kyla mina med hallonsorbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0