Stockholm är mitt hemma

Nu är jag i mitt älskade Stockholm. Vi hade möte på jobbet och jag hade ändå tänkt åka hem över helgen sååååå... det blir långhelg i hufvudstaden. Jimmie hade styrt upp lite grillning och rosé med några polare så när jag kom hem från ett väldigt trevligt personalmöte var bordet dukat med alla tänkbara gotter. Ni karlar kan ert kött. Mätt och belåten och mjuk av vin sitter jag nu här och reflekterar över hur kall min cykeltur hem längs med Årstaviken var. Snart är det nog ändå vinter...

Kallt.

Snart men inte än. Imorgon ska jag i alla fall välkomna hösten genom att klippa mig och färga lite. Har hittat en jävligt snygg hårfärg på Scarlett Johansson som jag ska utmana min frisörvän med.



Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: malin

Snygg hårfärg!

Det kommer nog att bli riktigt tjusigt.

2009-09-18 @ 10:22:17
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

är det gjort nu? får jag se imorgon?

2009-09-21 @ 23:26:17
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0