The City - Cat style

Jag och Tove gick ut med hennes katter, Baron Bosse och Flora, imorse. Det var dags att lufta dom lite. Problemet är väl att dom inte är så luftsugna alla gånger. Flora klamrade sig fast vid mig för kung och fosterland. Bosse försökte spela cool men han lurade ingen. När han tillslut vågat sig ur Toves knä placerade han sig på hennes vilande hand istället. Lite kontakt i alla fall. Flora kröp in innanför min tröja. Knäppa katter. Dom tyckte allt verkade skumt. Vind... gråsuggor... gräs... buskar... natur... Nej, tacka vet vi vårt klättertorn hemma hos mamma.


Lite spännande var det ändå...

Flora ville INTE vara på marken.
Knät var mycket bättre.


Nu ska jag vara hundvakt. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0