Vilket äventyr!

Igår var det middag hos Helena i Skiftinge. Jag vet inte hur många gånger jag trodde att jag hade gått fel på vägen dit. Det är verkligen på landet. Skiftinge är som en ö mitt i skogen, världen --------- Skiftinge. Men det var väldigt fint och ren luft och så. Det bjöds thaicurrygryta och Bundu Star rödvin. Allt smakade förträffligt. Efter kaffet som serverades med tillhörande skumstavar. Nej vi delade inte på en stor fluffig stav, pass it around, det var sånna där goda med fluff i och choklad runt. Helt laktos och glutenanpassade för Helena är ett proffs. Sen satte fettsuget in och innan vi visste ordet av hade vi länsat skafferiet på både ostbågar och sour cream-stjärnor. Sjukt vad man blir sugen ibland. Var så galet gott, herregud... mmm.... flashbacks! Som vanligt pratade vi mycket om allt som alltid behandlas på tjejmiddagar, haha, och självklart pratade vi om vårt obligatoriska hat-kärleksämne, spöken, precis innan vi skulle gå hem. Män som klättrar i taket, dörrar som flängs upp, röster i mörkret. Jag tror att om vi fortsätter så här kommer jag antagligen bli botad från min mörkrädsla. Det blir ju som en sån där fobi-terapi på något sätt. Japp.





Spöken?



Jag vet, det är farligt, men det är ju så kul!



Se så roligt Chuck Bass har det! Väldigt matchade frisyrer måste jag säga =)


Kommentarer
Postat av: malin

ja mannen i taket var jäkligt asig.

jag ser ut att inte vara så långt från graven själv där. haha

kul kväll!

lite ostbågar skulle sitta fint nu :)

2009-09-23 @ 14:06:14
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

jättebra dag!

jag stal bilder från bloggen. jag har inga egna ju.

tjippelippen

2009-09-23 @ 18:42:02
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0