Hemma igen

Idag blir inte många knop gjorda... Jag har njutit av härliga surdegsrågkusar. Min mage slår kullerbytor och är glad över att få riktiga fibrer efter tre veckor i dess avsaknad. Jag måste fixa till min cykel så att jag kan ta mig runt, och fram och tillbaka från jobbet som drar igång snart. Fast egentligen ska jag inte jobba särskilt mycket. Men det är skönt att slippa gå eller lägga pengar på bussen.

Jag skulle vilja hitta på något idag, bada eller så, men jag är för lat för att ringa någon att görat med. Så här tillbaka i ett land där solen är en ynnest, istället för en självklarhet, får man ju ångest om man är inomhus när den lyser utanför fönstret. Ja ja, latar mig nog ett tag till. Ska gå igenom alla Greklandsbilder så att jag kan visa upp några för er sen. Tror visst att det är dag för lunch snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0