I'm back!

Hej på er! Nu är jag i Eskilstuna igen så nu kommer bloggen bli bättre har jag en känsla av. Eller bättre och bättre, mer uppdaterad i alla fall.

I fredags såg jag Robyn och hon var supermegasuperduperjättebra! Hon var så jäkla cool och snygg och jäklar vad hon kan sjunga. Jag blev mäkta imponerad. Nästa gång hon har en spelning i Sverige ska jag gå och titta på henne och betala för det (var på Popaganda och eftersom det hålls på mitt jobb så blev biljetten gratis, mycket bra).

På lördagen gifte sig Linda och Roger. Hurra hurra. Jag och Jimmie dansade brallorna av alla andra gäster. Tyvärr glömde jag kameran hemma i Stockholm så jag får visa bilder sen.

Annars då. Idag började skolan. Eller inte riktigt. Idag började kursen jag har valt för att den lät rolig och verkade ge enkla poäng. Röst och rörelse. Det var tillbaka till dramalektionerna. Väldigt kul och fysiskt.

Efter det levererade Tingsgården som vanligt och med en god macka i magen och en kaffe i handen fick jag uppdatera mig med mina bästa finaste tjejor här. Puss till er! Det är ni som gör vardagen (och festen för den delen med) rolig!

Nu ska jag känna mig lite ensamen och äta gröt till middag...

Kommentarer
Postat av: malin

puss på dej du!

2010-08-30 @ 20:55:28
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0