Mirtos, en strand


Sägs vara den mest fotograferade stranden i hela Grekland. Jo, visst var där fint. Den låg på Kefalonia och hela jäkla Kefalonia var tokfint. Kommer du över en sista minuten dit, ÅK NU!


Bra sand till sommarfötterna.


Här ligger min man och guppar i det blå. SJUKT turkost vatten. MVG till det!


Ett litet hopp för alla mina fans! You know you love me, XOXO


Vi ser helt inklippta ut på den här bilden. Min kamera tyckte visst att det var lite mörkt så den slog på automatlixten. Eller så blev det motljus från havet... Egentligen var vi inte ens där. Jag har suttit i tre veckor och klippt och klistrat i Photo Shop, blivit sjukt grym på det faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha yes we love you!! Men jösses va fint!! Vilket vatten!!

2010-08-06 @ 21:59:29
Postat av: malin

yes we do :)

2010-08-09 @ 10:36:08
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

haha! ja, du har varit hemma och vattnat stinas blommor åt mig



ser fantastiskt ut, både strandkroppen och vattnet

2010-08-12 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0