Personalfest, jo ja tacker ja

I söndags var det dags för det årliga sommarbalunset på jobbet. Det bjöds på förfriskningar, konstsim, forsränning och ofrivilligt badande...


Tove är festfin och minglet är i full gång.


Inte vet jag vad jag håller på att säga där men min mun går ju bara av sig själv ibland. Söta Johanna ska lämna oss på jobbet för plugg Helsingborg. Det är tråkigt. Det är ju inte bara hennes sällskap som kommer att vara saknat utan även hennes knasgoda muffins!


Sen, ur skuggorn, träder två män fram, iklädda badkalsonger a lá 42, vandrandes hand i hand till tonerna av Time to say goodbye. Det var vackert så vackert. Dom gjorde sina kullerbyttor och lyft med stor inlevelse. Jag har väldigt många fler bilder som tyvärr är suddiga men som ändå skulle behövas godkännas innan jag la upp dom här.


Det andra laget nådde inte rikitgt hela vägen fram med sin koreografi. Ordentligt åtdragna Baywatchshorts till trots.


Jag deltog i en forsränning, jag var sämst. En massa klorvatten fick jag i näsan och det är jobbigt för då blir jag förkyld. Men jag fick hålla i en allsång och det var jag ganska så bra på. I alla fall, jag hade baddräkt på mig men dom som inte hade det fick bada ändå. Det såg några vänliga herrar till...

I det hela, en mycket lyckad fest.

Kommentarer
Postat av: anna

omg jag trodde det var EN badkropp bara! då ser det helt underbart roligt ut:D

2010-08-27 @ 22:36:08
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0