Dagen före avresa!

Luciakonserten i måndags var toppen! Hedvig var den som styrde. Hon är besatt av julen och det smittar av sig! Nog är den härlig allt. Det var kammarkören som sjöng i Fors kyrka. Igår hade Hedvig julmys hemma hos sig. Glögg, pepparkakor, saffranskaka, te och julfilm. Tyvärr hann jag inte se klart filmen för jag skulle med sista tåget till Stockholm. Tack Hedvig och alla andra fina tjejor för en supermysig kväll!

Nu är jag hemma i Stockholm. Jag hade bokat tidig tvättstuga för att tvätta ditt och datt som jag vill ha med mig till Egypten. Jag har ingen resfeber ännu. Men den kommer nog. Det är ju lite speciellt att åka till Egypten. Det händer ju en del knasigheter där. Jag MÅSTE in till stan idag och köpa en guidebok! För tusan! Jag ska ju vara den lille infernaliske besserwissern den här semestern, det har ju jag bestämt! Sen så måste jag ju köpa en ny kamera också. Men pengarna svider. Men jag vill inte vänta till jul. Näe, och så extravaganta julklappar får jag aldrig. Ska klämma in en fika med Lova också. Det får bli en lunch för mig och sen drar jag in till stan. Ja, det blir nog bra.

Om man skulle ta och krypa ur mysdressen nu då...



Kommentarer
Postat av: Orangutanna

ha så roligt pusspuss!

2010-12-15 @ 13:19:28
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: Hedde

Åh, tack själv! Synd att du inte kunde stanna längre. Ha det så görfint nu! Kramkram.

2010-12-15 @ 18:10:49
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0