I Eskilstuna...

Där är jag nu. Inser ju att jag har glömt berätta en massa om helgen. Såg både Terracottakrigare och bar guldbyxor, men inte samtidigt. Jag visar bilder sen, nu hinner jag inte ladda upp dom för jag måste duscha.

Jag måste duscha för jag har varit och dansat med Mina, vi dansade igår också. En brutal träningsvärk kommer smygande. Efter uppfräschning ska jag iväg och träffa Anna, WOHO! Vi ska dricka kaffe minsann.

Igår tittade jag på Merlin. Är det någon som tittar på det förutom jag? Nä, skulle inte tro det. Det är en tjej som är med där som är ond. Alla scener hon är med i slutar med att hon ler illmarigt och ger onda ögat. Alltså, V-AAAAAAA-RJE scen hon är med i. Det blir heltramsigt och lite komiskt. Kul att ha den där rollen: "I totally nailed the evil eye! Again..."


Äh... fika nu!

Kommentarer
Postat av: Anna Linnéa Persson

den har jag sett! lång ären

2010-12-09 @ 19:24:07
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0