Jobbhelg med Mark och Jonas... Inte hann j...

bild430 (MMS)

Jobbhelg med Mark och Jonas... Inte hann jag klart med min analys, men den SKA bli klar. Just wait and see you mathafackhas! Skola... Jobb! I lördags var Mark och Jonas på badet med en kvinna och två barn. Jag är inte insatt i hur deras familjesituation ser ut just nu så jag vet inte vem som hörde till vem. Mark var i fin form men hade några mystiska tatueringar, precis som alla andra medelålders män i Sverige. Mycket döljer sig under slipsknutar och Dressmanjeans. Nu är jag på väg tillbaka till Eskilstuna för två intensiva dagar. Jag ska gå på Luciakonsert, dansa, dricka glögg, äta pepparkakor och sist men inte minst, packa sommarkläder för på torsdag bär det iväg till 25grader, sol och pyramider. Familjen Ljungholm drar till Egyten! Det är min 25årspresent som blev present till alla. Vi ska låta bli att bli uppätna av hajar. Att komma hem en arm fattigare gör verkligen ingen kul jul. GLAD LUCIA på er!


Kommentarer
Postat av: Anna Linnéa Persson

dom har ju två barn, tror jag. det är modern family så det skriker om det!

ROLIGT MED RESAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2010-12-13 @ 18:28:49
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: jimmie

ge fan i platser med mycket folk och du ska också ge fan i snorkling. släng i en tia i poolen och titta på den, vettja!

2010-12-13 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0