Trrrsdag

Mina vänner! Idag undvek jag å det grövsta att studera. Jag gick upp tidigt med Jimmie, sydde i några timmar, träffade Lova. Jag var på jakt efter något att ha på mig på den Polska festen som äger rum imorgon. Jag ville ha något, polskt... Funderade på något i rosa velour, men varken Bik Bok eller Gina levererade. Jag och Lova gick och åt lunch på Röda korset, det kostar bara en femma där om man ser ut lite som ett undernärt afrikabarn...

Nää... dåligt skämt, väldigt icke pk av mig. Fuck it! Röda korsets kafé var vi på i alla fall. Sen gick vi till Stadsmissionen. Stadsmissionen, vilket ställe, och Lova sen, vilken polsk-klädes-letare. Hon hittade det ena underverket efter det andra. Men jag hittade byxorna som kommer utgöra hela grunden imorgon. Guldbyxor! Kan ni tänka er något så tjusigt? Jag kräver ju inte att någon annan är utklädd. Men jag missar inte en enda chans att få spöka ut mig. Oooo, funderar på våfflat hår. Det är säkert fortfarande trendigt i Polen...

STRONA! (det betyder fest på Polska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0