Vädret hjälper inte min Egyptenresa. Nu är...

bild436 (MMS)

Vädret hjälper inte min Egyptenresa. Nu är vi en timme sena och vi väntar på klartecken om att få åka. Det är bara en bana öppen här på Arlanda. Dom måste sopa och sopa. Strax ska vi rulla iväg och se till att planet får sig en skön glykoldusch. Åh, dumma kalla Sverige. Sluta snöa nu! Jag ska ju åka till solen. Har börjat lusläsa min turistbok, jag är så peppad! Om vi kommer iväg någon gång vill säga. Ha en härlig helg allihopa! Puss puss!


Kommentarer
Postat av: malin

bättre sent än aldrig. hoppas ni får det superfint!!

2010-12-16 @ 23:10:09
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: jimmie

Jag är bara livrädd att nån nedrans haj ska tro att du är en tandpetare han kan ha i mungipan... typ som en gammal vilda västern cooling

2010-12-17 @ 14:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0