Fredag!

Sitter i Stockholm i min blivande svärmors lägenhet med en kopp kaffe.
Jimmie och jag fick sova här inatt för byggjobbare skulle in tidigt i vår lägenhet och lägga pappgolv överallt. På måndag kickar stambytet igång. Himla meck med renovering alltså. De är få saker som kan få en att känna sig så hemlös.

Idag blire lite shopping tror jag minsann. Är väldigt sugen. Något mer jag är sugen på är pommes frites. Satan! Såg lite av den där dokumentären Super size me häromdagen och har varit sugen på pompa sen dess. Det borde man väl egentligen inte bli av att se den. Min mage works in mysterious ways...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-05 @ 12:18:22
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0