Fyrtaktsmotor, WTF?

Jahapp. Så har jag haft min första lektion i Flash och om Story boards. Min nya kurs känns kul. Vi fick titta på en massa klipp från Alien och Sagan om ringen. Dom hade fina story boards dom!

Vi ska animera informationsfilmer. Vi fick dra vårt filmtema ur en liten skål. Jag fick fyrtaktsmotor. Jag kände hur paniken kom krypande längs med ryggraden. För i helvete... det sämsta jag kunde få! Jag kan väl ingenting om motorer och har verkligen inget intresse för att lära mig heller! Men min lärare förbarmade sig över mig... Jag fick dra en ny lapp. Så nu ska jag göra en film om det människans blodomlopp istället. En utmaning men så mycket bättre. Biologi och anatomi har alltid intresserat mig.

NU KÖR VI!!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

"Första lektion i flash"? I beg to differ! Italienska vingården for the win.

2010-02-24 @ 16:38:28
Postat av: Jimmie

Jag måste säga att det var mycket klantigt av dig att byta bort fyrtaktsmotorn! Tänk vad många timmar du kunnat spendera nere hos pappa.. Han har för övrigt skaffat facebook

2010-02-24 @ 17:13:05
Postat av: anna

vad roligt, det ska jag läsa om sen i kursen! då kan vi lära av varandra

2010-02-24 @ 20:41:56
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0