Halleluja!

Det är den känslan jag har nu.

Redovisningen gick toppen. Jag måste måste bara göra vingspannet lite större. Det var inte helt rätt i propotionerna.

Tyvärr bidde det ingen stjärtlappsåkning. Det har ju förtusan varit snöstorm här hela dagen! Man är ju ingen dödsföraktande tioåring längre... Nej, det blev en liten lunch på Reetro istället, sitta i värmen och bubbla i några timmar.

Nu är jag hemma och har precis gjort ett städryck. Packat upp en massa grejor och tömt ur all den rena tvätten ur tvättpåsen (varför är det så jobbigt att lägga in tvätten i skåpet? Jag har en blå IKEAkasse som garderob en vecka istället... hmm). Jag skurade till och med toaletten. Det är alltid en bedrift. Sen så tände jag mitt nya doftljus som ska dofta som ren tvätt. Vet inte om det riktigt gör det, men det doftar gott i alla fall. Det är huvudsaken.

Hjälp vad trött jag blev nu! Jag ska minsann titta på en film och äta godis! Sweet!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Oj. Snöstorm. Här har det bara snöat fint.

Ska vi boka stjärtlappsdejt? Jag kan alla dagar, alla tider, alla platser (öh, nästan).

2010-02-03 @ 17:38:52
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0