HOHO!

Dagen har dominerats av skolarbete. Som det ska vara nu så här i veckorna.
Så här blev min fjäril jag har jobbat på. Kom på en jäkla massa saker jag skulle vilja ändra på precis efter det att jag bestämt att jag var klar. Man blir ALDRIG klar med sånna här grejor! Jag borde fått den lite mer realistisk... jaja... Redovisning imorgon. Det blir fabuloso!

Klicka så blir den STOR!

Nu på kvällen har jag ätit polarbröd och lekt vidare med mina Pro markers. Det blir lättare för varje gång. Anna gav mig lite bra tips också.



Imorgon blir en JÄTTEROLIG dag. Den fina vintern ska utnyttjas. Det blir stjärtlappsåkning och varm choklad i termos! Hurra vad roligt! Stjärtlapp, fantastiskt ord.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Åh, underbart! Snön ska lekas i!

2010-02-02 @ 22:18:24
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: anna

fjärillen blev mucho najs. chokladen fick jag dricka inomhus!

2010-02-03 @ 17:13:04
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0