Morgonstund

Jag mötte upp Anna pch Arvid för en runda till Sjulsta och Vilsta. Det var en trevlig promenad om man bortser från en längdskidåkare som skällde på oss för att vi gick i skidspåren och sen höll på att döda Arvid. Arvid blev skitförbannad och rymde litegran för att springa efter den dumma åkarn.

När jag kom hem hade jag fått ett jobbigt mejl. Det var från min lärare i min förra kurs och det handlade om kompletteringar jag måste göra för att få godkänt. Jag blev lite förbannad för en av kompetteringarna handlade bara om HANS tycke och smak. Jag tänker FANEMEJ inte göra den om han inte har en annan orsak än att han inte tycker att bilden kommer till sin rätt. Jag har ju förtusan haft 14 andra människor som har gett ris och ros och inte en enda av dom sa något om det. Jag skrev det till honom och kände mig tuff. Ska bli spännande att se vad jag får för svar... (Anna vet vad och vem jag pratar om... det vet nog alla mina tjejor här egentligen faktiskt).

Later!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Tuffa du! Coolt!

Nästnästa helg tycker jag du ska stanna i Eskilstuna. För då har Taru och jag BESTÄMT att det blir utgång! Så det så!

2010-02-12 @ 14:40:47
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Stå på dig! Nobody steps on pepps pics! Fo' sho'!

2010-02-12 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0