Vilken jäkla grej!

I snart tre månader har vi hållt på att hemla inför Jimmies födelsedag. På Jimmies systers och mammas initiativ började vi styra upp en överraskningsfest. Jimmie fyllde år i fredags och vi hade kalaset igår. ÅH, det blev så galet lyckat. Vi rullade hem vid halv fem. Jag har inte velat blogga för det kändes så jäkla ljugit. Jag har varit i Sthlm och bakat tårtor till festen sen i onsdags. Jimmie trodde att jag kom till Sthlm i fredags. Prinsesstårta, Jimmie älskar Prinsesstårta... vilket arbete! Bara för dig baby. Ta mig tusan och dra mig baklänges. Det tar verkligen sin tid om man ska färga 3,5kg marsipan och baka bottnar och göra vaniljkräm och kavla själv. Ujuj. Varsågod.

Bilder och bättre redogörelse kommer. Nu måste jag kurera min bakisness med mer cola och chips.

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Det var verkligen världens bästa överrasking. Jag har aldrig blivit så glad i mitt liv!puss

2010-02-28 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0