Hej då Stockolm

Igår styrde Jimmie och jag upp en after work på Ljunggrens på Götgatan. Vi hade hoppats på att så många som möjligt skulle komma men vi hade inte hört något från någon på hela dagen. Vi blev MÅNGA, knappt att vi fick plats. Det dracks rosé och åts spicy tuna. Sen slank det ner lite Jäger. Folk började bli i gasen. Min vän Natalie (det här är för dig gumman) på ca 54 pannor får för sig att hon ska lyfta Daniel ca 105 pannor. Hon slår vad om ett blogginlägg att hon kommer klara det. Nog fan klarar hon det också. Jag har tyvärr ingen bild på stordådet men det är för alltid fastetsat på min hjärnbark.

På tal om bark, sen barkade det av till Berns. Vi hade flyt och fick tag i en stortaxi. Sen blev kvällen svettig och dimmig. Jag har träningsvärk idag. Alla dansade. Jag fick chansen att köra riktig jävla booty shake med min man. Det är alltid uppskattat. Han är mycket bra på att dansa, men mest vill han bara härja runt och hoppa och så med sina lika hoppiga och härjiga vänner.

Det var en konstig kväll på Berns. Det spelades tecno på ett ställe, var fashionabelt på ett annat och 2000-rnbhits på ett tredje. Klientelet var äldre män i kostym, unga svarta män i t-shirt med ballt tryck, transvestiter i peruk, unga kvinnor i cocktailklänningar och så vi. Hmm... verry odd.

Var en jäkligt bra kväll som rundades av på Max med pompa och bea. MUMS!!!

Var ett sjuhelsikes farväl till Stockholm, imorgon åker vi till Grekland i tre veckor. ÄNTLIGEN! Som jag längtat. Så, imorgon vi den här tiden sitter vi på Thanassis i Aten och äter gyros.

Kommentarer
Postat av: Elle

Åhh ha det så mysigt i grekland mina vänner!! Pussokram

2010-07-10 @ 19:14:37
Postat av: Anna

HAVE A BLAST!

PUSSPUSS

2010-07-11 @ 17:22:19
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: malin

ha de så härligt i grekland! många pussar och mycket solkräm.. och så lite vin på det så kommer det att bli toppen! puss o kram

2010-07-13 @ 09:04:21
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0