Sommarkväll

Jag har precis kommit hem från en grillning ute vid Sundbyholms slott. Jag var där tillsammans med alla mina fantastiska fina underbara vänner här i Eskilstuna. Tack för en helt tokigt mysig kväll! Jag kommer att lukta som en grekisk kolgrill i en vecka men vad gör väl det?


Dags att starta upp grillen! PyromanTaru är beredd.


Man måste ju känna lite på vattnet. Hade varit bra skönt att doppa sig men badkläderna var kvar i Stockholm. Sen så var det lite för mycket folk för att köra en naturare.






Jorå, snart blire fjutt!




Hajkbananerna ligger på grillen! Obligatorisk efterrätt som grillas när den där perfekta glöden har infunnit sig. Man grillar ju korven över elden, svart utanpå och rå inuti, that's the only way!






Vårt lilla läger.




Här skare fotograferas!



Helt enkelt, den perfekta sommarkvällen.

Kommentarer
Postat av: malin

underbart! en kväll att minnas när det är mörkt och vinter.

2010-07-02 @ 09:56:08
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: malin

tack :)

mdh har etsat sig fast för alltid. satt och velade fram och tillbaka med det där, men det kan nog vara att det blir bättre som du säger.

får se vad han säger.

2010-07-05 @ 08:33:52
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0