Jag är för kort!

Var precis inne i stan för att försöka få en glimt av Kronprinsessan. Jag visste inte att jag brydde mig men det gör jag tydligen. Jag är så besviken, såg inte ett skvatt! Först stod man och trängdes med tusen människor, hade en hyvsad plats, kunde se slottsbacken litegranna. Jag kunde inte se storbildstvn dom monterat upp vid slutet av slottsbacken, så jag fick gissa mig till vad som hände, folket sa ooo och woho och aaa.

Man kände stressen. STÅ NÄRA! FÅ EN GLIMT! Helt plötsligt var jag som besatt. Nu känner jag bara tomhet. Fick inte se någonting. Näe... Dom gifter sig ju inte igen imorgon direkt. Hade typ varit bättre att sett det hela på tv. Men nä, ändå inte. Det var något visst att stå där i folkhavet och se vakterna med bast på huvudet. Veta att bara några hundra meter därifrån stod vår prinsessa och gifte sig med en vanlig kille från Ockelbo.

Vilken klassresa. Sjuk grej för hans släktingar. Jo, en annan är ju bjuden på kungligt bröllop, min kusse ska gifta sig med prinsessan. Hans föräldrar sen... Inte hade väl dom någonsing kunnat ana att dom en dag skulle ha en prinsessa till svärdotter. Ha söndagsmiddagar med kungen och drottningen.

JAG GILLAR MONARKI! Den håller kvar det sagolika i vår värld.



Igår fyllde jag år och det var jättekul. Men jag är mycket trött idag... Ännu tröttare efter prinsesspaning.
PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sassa

låter som att du kämpade väl, det var ett jättemysigt bröllop^^

2010-06-21 @ 21:43:11
Postat av: Hedde

Ja, där stod man liksom på tårna och spejade... Vad hände!?

Fika på i sommaren!

2010-06-26 @ 12:24:32
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0