Kex och återförening

Fina fina Hedvig har flyttat tillbaka till Eskilstuna! Himla bra! HURRA! Hon har varit saknad. Jag, Malin, Kristina och Taru var och inspekterade nya lägenheten, jättemysig. Sen gödde Hedvig oss med ost och kex. Lyx och mys en vanlig tråkig onsdag!





Imorgon eller... tja... idag är det torsdag och jag måste gå upp om några futtiga timmar och lämna in en storyboard (grov skiss över alla kameravinklar jag tänkt mig i filmen) över min blodomloppsfilm. Jag har gjort väldigt fula skisser. Men jag fattar vad dom föreställer och det är huvudsaken. Förövrigt har jag gjort en studsande-bollar-film. Väldigt spännande. Tennisbollen och Bowlingklotet i ljuvt samspel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0