Underbara Bibbi

I lördags var jag ute på långpromenad med min fantastiska storasyster Therese och hennes hund Bibbi. Vädret var helt magiskt. När vi hade gått runt Långholmen fortsatte vi över Västerbron till Lilla Essingen. Sen fick Bibbi stanna hemma och mysa i soffan medan jag och systeryster gick och åt smarriga lunchmackor på öns lilla konditori.










Bibbi är bäst! Helst av allt vill hon ligga i knät. Hon pussar gärna på en, på armen, i ansiktet på tygbeklädda ben, tights smakar ju gott. Sen är hon faktiskt något av en celebritet inom Bullterriervärlden. Hon har blivit utsedd till champion på utställningar flera gånger i flera olika länder.

Kommentarer
Postat av: anna

hon är skitbra!

2010-03-09 @ 03:11:34
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Inte undra på att hon vunnit så många priser med den där pigga uppsynen. Jag har förresten sett Bibbi göra ett tappert försök att springa ifrån husse och det var en syn man sent glömmer...

2010-03-09 @ 09:08:31
Postat av: malin

sötafina!

2010-03-09 @ 16:02:10
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0