Ägg!

Godmorgon!

Sedan min tv slutade fungera, och jag slutade sova med den påslagen, sover jag hela nätterna. Tänk att tvn som jag tycker är så rogivande kan påverka så mycket. Nä, nu somnar jag när jag lägger mig och vaknar strax innan klockan ringer. Helt fantastiskt.

Igår spontantränade jag och Mina sent på kvällen. Tyckte inte att vi tog i så mycket men satan vad det känns idag. Lår, baksida och framsida, mage, vader. Jag ÄLSKAR träningsvärk. Hurra känner jag bara när jag vaknar på morgonen stel som en pinne. Härligt det.

Nu ska jag äta ägg och sen bär det av mot skolan. WOLLA BYE!



Kommentarer
Postat av: Anna

söta fina du

2010-10-18 @ 23:31:10
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0