En bra dag den här dagen

Idag bara small det till och en hel del grejor föll på plats, BARABING bara.

Jag fick den välbehövda skolångesten imorse. Jag gick från att vara tonårstrotsig med inställningen "Skiter väl jag i, I'm to cool for school" till att känna "Nääääe, jävlar vad jag inte vill sabba hela den här kursen och ha den släpande hela trean". Ibland är ångest lite bra.

Vidare sa det PANG och jag har fixat praktikplats inför nästa kursperiod. PANG! Fick kontakt med Jimmies, kollegas, pojkvän, som jobbar på ett produktionsföretag. Dom gör mycket webbgrejor och In-Designgrejor. Tror jag. Hmm, ska sätta mig in i det där bättre. Han sa till och med att det kunde leda till extrajobb om jga var intresserad. HALLÅ! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Så jävla grymt! Ja, jag blev så glad att jag uttryckte mig så "Vad grym du är, fan vad glad jag blir!". Ja, man ska vara ärlig med vad man känner. Han ringde när jag, Malin, Hedvig och Kristina satt och tog en AW påFilial (BRA MAT). Hans nummer såg ut som Jimmies så jag svarade allt annat än proffsigt. Som tur var hade jag precis pratat med Jimmie så jag svarade med ett var det något mer du ville nyfiket hallå. Tur, kunde blivit lite jobbig stämning om jag hade sagt mitt vanliga "Hey baby, va göru?".

Praktiken har varit lite ångestfylld för mig. Jag vill ju kunna vara i Stockholm den perioden. Jag har inte haft något annat på gång så att denna, min enda krok ut i yrkeslivets Mälare, krokade fast en fet och fin aborre känns ju bara så sjukt jävla bra!

Imorgon skuttar jag upp tidigt och tar tåget till bästa Stockholm för att gå livräddningskurs för 4e gången och sen, på kvällen, få vara med den bästa mannen! YES ASSÅ!



Vi får väl se vad vi hittar på för spektakel den här helgen vi två :)


Kommentarer
Postat av: malin

de e så grymt! ibland får man ha lite flyt, bara att tacka och ta emot.

2010-10-23 @ 16:07:02
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTISGRATTISGRATTIS!<3

2010-10-24 @ 02:20:09
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0